Tjek vores om os-side for at finde ud af, hvem vi er, hvad vi laver, og hvordan vi kan hjælpe dig med at gøre det rigtige køb. Hvis du har yderligere spørgsmål, skal du ikke tøve med at kontakte os via e-mail eller telefon!
Telefon
0044 1702 295678
E-mail
[email protected]
Stolpe
Watersports Outlet
Harderwijkerstraat 17, 7418 BA, Deventer, Holland.
Vi er åbne for gode råd, spørgsmål og ordrer
Mandag - Fredag: 10:00 - 18:00 CET
Lørdag: Lukket
Søndag: Lukket
Ja. Vi er her for at hjælpe alle vores kunder med at finde de rigtige produkter, der passer til deres behov. Hvis du har spørgsmål om størrelse, tykkelse, egnethed, pris eller noget andet om et af de produkter, vi sælger, skal du ikke tøve med at kontakte os - så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.
Vi modtager fremragende feedback fra vores kunder. Hvis du ønsker at tilføje din egen kommentar, kan du overveje at gøre det via TrustPilot. Hvis din ordre blev afgivet via ebay eller Amazon, kan du overveje at efterlade feedback via ebay eller Amazon.
Ja. Gavekort kan købes ved at klikke her. Dit gavekort vil være stemplet med en unik kode og sendt til den e-mail adresse, du er logget på med. Du kan frit udskrive kuponen og give den væk som en gave eller videresende e-mailen til modtageren. Hvis du foretrækker et fysisk gavekort, kan du kontakte os og anmode om et. Den unikke gavekortskode udløber ikke, hvilket gør det til en stor gave til fødselsdage eller jul, da det kan bruges på ethvert tidspunkt.
Ja.
Vi har et team af erfarne vandsportsentusiaster, der venter på at hjælpe dig med at placere din ordre.
Tøv ikke med at kontakte os i vores åbningstid for at få hjælp, når du bestiller, hvis du har brug for det.
Bemærk: Vi har for tiden ikke dansktalende operatører.
Telefon
0044 1702 295678
Vi er åbne for gode råd, spørgsmål og ordrer
Mandag - Fredag: 10:00 - 18:00 CET
Lørdag: Lukket
Søndag: Lukket
Vi stræber efter at afsende alle bestillinger samme dag. Men i starten af ugen (især mandag) bliver nogle bestillinger først sendt næste dag.
Bestillinger til Danmark tager typisk 3 arbejdsdage, før de ankommer.
For en komplet liste over de lande, vi leverer til, skal du klikke her. Hvis dit land ikke er angivet, bedes du kontakte os, og vi vil gøre vores bedste for at opfylde din ordre.
Vi accepterer alle større kreditkort / betalingskort, Amazon Checkout & Paypal.
Ja. Alle betalinger er 100% sikre, og vi beholder aldrig holder nogen kredit- eller debetkortoplysninger. Kortbetalinger behandles af Ingenico. Hvis du ønsker yderligere oplysninger, bedes du kontakte os. Amazon- og PayPal-betalinger behandles af henholdsvis Amazon og PayPal.
Kunder uden for Europa er ansvarlige for den lokale importtold og/eller afgifter, der måtte gælde. Vi har ingen kontrol over disse afgifter og kan ikke forudsige, hvad de kan være. Hvis du er i tvivl, bedes du kontakte dit lokale toldsted for oplysninger. Internationale kunder bør være klar over, at leveringer over grænser er genstand for åbning og kontrol af toldmyndighederne.
Nej. Det er ikke nødvendigt at oprette en konto hos os, hvis du betaler med en PayPal- eller Amazon-konto. Hvis du betaler med betalingskort, skal vi bruge dit navn og din adresse til at behandle og afsende din ordre.
Ja. Alle personlige oplysninger, du sender til os, sendes via en sikker forbindelse. Flere oplysninger om, hvordan vi beskytter dine oplysninger, er tilgængelige i vores fortrolighedspolitik.
Log ind, klik på Mine Detaljer og derefter Skift adgangskode. Hvis du har glemt din adgangskode, bedes du udfylde formen for glemt password.
Log ind, klik på Mine Detaljer, derefter Se eller skift indtastning i min adressebog, og tilføj derefter adresse.
Log ind, klik på Mine Detaljer, derefter Se eller skift indtastning i min adressebog, derefter Rediger ved siden af den adresse, du ønsker at redigere.
Varer kan returneres inden for 60 dage ifølge de betingelser, der er angivet i vores returneringspolitik.
Vi har gjort vores returneringsprocedure utrolig simpel. For alle detaljer bedes du tjekke vores returneringspolitik.
Hvis du er uden for EU, skal du sikre dig, at dine elementer er markeret som ANDRE/RETURNER/OMBYTNING (værdi $0,00) på enhver told/import-etikette, før du returnerer dem til os.
Hvis en erstatning haster, vil det være hurtigst at afgive en ny ordre online først og derefter returnere den eksisterende vare for at få pengene tilbage.
Hvis du har oplevet et problem på grund af en produktionsfejl, vil vi med glæde handle på dine vegne og kontakte vores leverandør for at oprette et krav. For at gøre dette bedes du venligst sende en e-mail til [email protected] hvor du forklarer fejlen i detaljer og vedhæfter fotografier, der klart viser fejlen. Fotografier er afgørende, når du foretager et garantikrav.
Alle de personlige oplysninger, du giver, bruges til at behandle din bestilling, og vi deler dem ikke med nogen. For alle detaljer om, hvordan vi bruger personlige og ikke-personlige oplysninger, du giver, bedes du tjekke vores fortrolighedspolitik.
Ja. Denne hjemmeside bruger cookies til at forbedre din købsoplevelse, samt for at indsamle data, for at hjælpe vores tekniske team med at identificere og løse potentielle problemer med hjemmesiden hurtigt og effektivt. For mere information om vores brug af cookies, tjek venligst vores cookie policy.
Visiting from United States?
Your browser is extremely out of date. We strongly recommend that you try a different browser for the best experience when using our website. Close.