Betingelser for brug

Sidst opdateret 22/02/2023

Salg af produkter

Vores kontrakt

Når du afgiver en ordre for at købe et produkt fra watersportsoutlet.dk, vil vi sende dig en e-mail, der bekræfter modtagelsen af din ordre. E-mail-bekræftelsen vil blive produceret automatisk, så du har en bekræftelse af dine ordredetaljer.

Produktbeskrivelser & tilgængelighed

Alle forholdsregler er truffet for at sikre, at alle beskrivelser, specifikationer, farver og priser er korrekte. Men farvegengivelser kan variere afhængigt af din egen skærm, og vi bestræber os på at være så nøjagtige som muligt. Alle størrelser er tilnærmelsesvise, da størrelser varierer med det store antal producenter, der leverer vores produkter.

Alle fotografier er vejledende for produktet. I sjældne tilfælde kan der forekomme mindre eller subtile forskelle mellem produktet og det foto, der er leveret af fabrikanten. Din betalingsmetode vil blive opkrævet på det punkt, du bekræfte ordren.

Alle elementer tilbydes afhængigt af tilgængelighed på bestillingstidspunktet. Hvis et bestilt produkt viser sig at være udsolgt, vil vi give dig besked så hurtigt som muligt. Ordrer accepteres kun, når varerne er afsendt.

Priser & betalinger

Alle priser og tilbud er afhængige af tilgængelighed. Vi gør vores bedste for at sikre, at alle produktbeskrivelser, billeder og priser vises korrekt på hele vores hjemmeside – med forbehold for fejl og udeladelser. Din betalingsmetode debiteres på det tidspunkt, hvor du bekræfter ordren.

Klarnas betalingsmåder

I samarbejde med Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Sverige, tilbyder vi følgende betalingsmåder:

  • Konto: Klarna Konto er en kassekredit, som gives af Klarna. Den giver låntageren mulighed for at betale sine køb i månedlige afdrag med 1/24 (dog min. 89 kr.) af totalbeløbet eller ifølge de vilkår, der blev godkendt i kassen. For mere information om Klarna Konto inkl. generelle betingelser og standardiserede europæiske forbrugerkreditoplysninger, klik her.

Betaling sker altid til Klarna. Du kan finde mere information om Klarna på deres hjemmeside. Her kan du finde deres brugervilkår. Anvendelse af disse oplysninger vil blive behandlet i overensstemmelse med den gældende databeskyttelseslovgivning og Klarnas politik til beskyttelse af personlige oplysninger.

Told

Kunder uden for Europa er ansvarlige for eventuelt gældende lokal importtold og/eller afgifter. Vi har ingen kontrol over disse afgifter og kan ikke forudsige, hvad de kan være. Hvis du er i tvivl, bedes du kontakte dit lokale toldsted for oplysninger. Internationale kunder bør være klar over, at leveringer over grænser er genstand for åbning og kontrol fra toldmyndighedernes side.

Momsrefusion ved udførsel fra EU (Retail eksportordning)

Som et rent internetbaseret postordrefirma er watersportsoutlet.dk lovligt udelukket fra at deltage i VAT Retail Export-ordningen, der refunderer moms til kunder, når de køber varer til personlig eksport uden for EU.

Kun varer, der er indsamlet direkte fra vores lager er berettiget til momsrefusion ved modtagelsen af en udfyldt 407-form stemplet af tolden ved udgangsstedet og tilbageleveret til os.

Din ordre

Du har ret til at annullere din ordre og få en fuld refundering inden afsendelsen. Hvis du ikke er helt tilfreds med dit køb, har du ret til at annullere din bestilling senest 60 dage efter modtagelsen. Du skal returnere varen til os på din regning i ubrugt og gensælgelig stand, sammen med en kopi af din faktura og en note, der forklarer årsagen til returneringen. Kontroller, at du får bevis for forsendelsen, da vi ikke kan holdes ansvarlige for manglende modtagelse af returneringen.

Promotions

Enhver kredit, der er optjent fra en Watersports Outlet kampagne, skal bruges inden for to år fra den dato, hvor beløbet blev krediteret kontoen, medmindre andet er angivet. Hvis du returnerer en ordre, hvor du har draget fordel af en kampagne og brugt denne kredit (f.eks. kredit for nye kunder), trækker vi beløbet fra refusionen.

Watersports Outlet forbeholder sig ret til at afslutte enhver kampagne til enhver tid uden varsel og udelade en kunde eller ordre fra en kampagne af årsager, herunder, men ikke begrænset til, mistanke om svigagtig aktivitet og problemer med at behandle betaling.

Kampagnekoder er ikke gyldige i forbindelse med WSO+Rewards-kuponer.

"Gave ved køb"-kampagner er kun tilgængelige, så længe lager haves. Hvis du returnerer en ordre, hvor du har fået en gave ved køb, skal du også returnere den gratis gave. Hvis den ikke returneres, trækker vi detailværdien fra din tilbagebetaling.



Returnering

Læs venligst vores Returneringspolitik.

Refunderinger

Produkter, der bliver returneret i overensstemmelse med vores 60 dages returneringspolitik, vil blive inspiceret, og tilbagebetalinger vil blive behandlet lig med værdien af hvert enkelt produkt på købsdatoen. Leveringsgebyrer refunderes ikke, i overensstemmelse med The Consumer Regulations 2013 (som erstatter UK Distance Selling Regulations). Klik her for detaljer.

Garantikrav

Watersports Outlet tilbyder 12 måneders garanti mod produktionsfejl. Ethvert produkt, der sælges på watersportsoutlet.dk’s hjemmeside, kommer med en 12-måneders producentgaranti, medmindre andet er angivet. Hvis nogen fejl er fundet inden for denne periode, vil vi returnere varen til producenten for reparation eller ny levering på dennes regning. Dette påvirker ikke dine lovbestemte rettigheder.

Hvis du har købt et produkt med en udvidet garanti, tilbydes udvidelsen af mærket og ikke Watersports Outlet. Hvis du oplever et problem med et produkt uden for den 12 måneders garanti, der tilbydes af Watersports Outlet, skal du kontakte mærket for at indlede et krav.

Returner ikke forkerte/fejlbehæftede varer uden at have kontaktet os først. Vi ved, at det kan være besværligt for dig at håndtere en defekt vare, så du kan være sikker på, at vi altid forsøger at løse problemer så hurtigt og nemt som muligt.

Ofte er resultatet af reklamationen helt op til producentens skøn, så der skal afsættes tid til deres vurdering og rapport, så vi kan komme videre og løse problemet. De kan beslutte at reparere, udskifte eller kreditere varen, eller de kan vurdere, at problemet ikke er egnet til garantidækning. Hvis din vare ikke er dækket af producentens garanti, vil vi med glæde undersøge alternative løsninger for dig.

Alle garantikrav skal håndteres i det land, som varen oprindeligt blev sendt til. I tilfælde af at en vare skal returneres til det oprindelige land for at behandle et garantikrav, er kunden ansvarlig for eventuelle ekstra forsendelsesomkostninger.

Begivenheder uden for vores kontrol

Vi kan ikke holdes ansvarlige for eventuelle forsinkelser eller manglende overholdelse af vores forpligtelser i henhold til disse betingelser, hvis forsinkelse eller fejl udspringer af nogen årsag, der er uden for vores rimelige kontrol. Eksempler omfatter, men er ikke begrænset til forsinkelser på grund af vejret, osv. Dette påvirker ikke dine lovbestemte rettigheder.

Vores detaljer

B2C Distribution International BV (Watersports Outlet)

KvK 66444713.

MOMS NL856556427B01.

Registreret hjemsted

Harderwijkerstraat 17, 7418 BA, Deventer, Holland.

For at returnere varer, kan du besøge vores afkast side.

Brug af denne hjemmeside

Din konto

Hvis du registrerer en konto på watersportsoutlet.dk’s hjemmeside, accepterer du ansvaret for alle aktiviteter, der opstår under din konto eller adgangskode. Du bedes tage alle nødvendige skridt til at sikre fortroligheden af dine kontooplysninger. Hvis du har nogen grund til at tro, at sikkerheden for din konto er blevet kompromitteret, skal du underrette os med det samme.

Kontroller, at alle oplysninger, du giver til os, når du opretter en konto eller opdaterer en eksisterende konto, er korrekte og fuldstændige. Vi forbeholder os ret til at nægte adgang til vores hjemmeside, deaktivere konti, fjerne/redigere kontooplysninger eller annullere ordrer efter vores skøn. I dette tilfælde vil det være uden regning til kunden.

Dine personlige oplysninger

Gennemgå vores fortrolighedspolitik.

Hvis du har spørgsmål eller kommentarer vedrørende disse vilkår og betingelser, bedes du venligst tjekke vores FAQ.

Hvis du stadig ikke sikker, kan du e-maile os på [email protected]. Vi er lige så engagerede i at besvare forespørgsler vedrørende forbrugernes rettigheder og privatlivets fred, som vi er om generelle kundeforespørgsler.


Business order Terms and Conditions

Rewards

If you were previously a rewards member and have chosen to open a business account with us, we will remove you from our rewards scheme and you will no longer earn points on purchase and all voucher accrued will no longer be valid.


Cancellation

If you have a verified business account with us, and you place a bulk order, you will not be able to cancel it once the order has been confirmed and payment has been processed.

By placing a bulk order, you acknowledge and agree that you are committing to purchase the items specified in the order, and that you will be responsible for paying for the order in full, even if you later decide that you no longer need the items.

We reserve the right to modify or cancel any bulk order at any time, with or without notie. If we do so, we will notify you as soon as possible and provide you with a full refund for any payments made.

If you refuse to accept delivery of a bulk order, you will still be responsible for paying the full amount of the order, as well as any fees or costs associated with returning the items to us.

We may also terminate your verified business account at any time. If we do so, any outstanding bulk orders will remain in effect, and you will still be responsible for paying for them in full.

By placing a bulk order through our website or customer service team, you acknowledge and agree to be bound by these terms and conditions.

Returns

If goods are readily available to order on our website our standardreturn policy applies.

If goods have been ordered specifically for your business, our standard return policy no longer applies. You will not be able to return this order for a refund or exchange.

We want you to be completely satisfied with your order, which is why we ask that you carefully review all details before submitting your purchase. Once your bespoke business order has been delivered, it cannot be returned, refunded, or exchanged.

Please make sure to provide accurate and complete information when placing your order. We are not responsible for any errors or inaccuracies in the information provided by you.

If your order contains specially ordered items, it cannot be cancelled, modified, or returned once your order has been placed and payment has been processed.

If your order arrives with an error, defect, or damage, please notify us within 2 weeks of delivery so we can take the necessary steps to rectify the situation.

Attempting to cancel, modify, or return an order that has been specifically placed for you may result in a restocking fee or other penalty.

We reserve the right to refuse service, cancel orders, or terminate business accounts for customers who violate our terms and conditions, engage in fraudulent or abusive behavior, or otherwise misuse our website or services.

By placing an order through our website or customer service team, you agree to be bound by these terms and conditions.

Warranty

All items purchased from our website are covered under our 12 month warranty, please see warranty terms and condition for further information.

Visiting from United States?

US Flag Fortsæt til DK

Your browser is extremely out of date. We strongly recommend that you try a different browser for the best experience when using our website. Close.